Artikelen

5.101 views

Je merk ‘in the picture’

Door

De zomer komt er weer aan: de tijd voor jongeren om op zoek te gaan naar een vakantie-/bijbaantje. Het is ook de tijd voor Tempo-Team om ‘in the picture te staan’, want dit is de kans om jongeren aan een baan te helpen. Wij hebben onderzoek uitgevoerd om interessante feiten over de vakantie-/bijbaan beleving onder jongeren te achterhalen. Met de resultaten van het onderzoek heeft Tempo-Team een persbericht geschreven dat is opgepakt op de website van Metro, Flexnieuws en de Telegraaf.

Uit het onderzoek bleek bijvoorbeeld dat een kwart van de jongeren (23%) wel eens met een kater is gaan werken. Ook geeft 30% aan zich wel eens te hebben verslapen. Verder wordt het verdiende geld vooral gespaard (60%) of uitgegeven aan vakantie (44%) en kleding (41%).

Naast salaris houdt een kwart van de jongeren (27%) ook goede vrienden over aan hun vakantie-/ bijbaantje. Een op de tien jongeren (10%) heeft zelfs een liefdesrelatie gekregen en 8% heeft een one night stand overgehouden aan hun baantje.

Ben je opzoek naar goede, triggerende input om media-aandacht te generen of ben je benieuwd naar wat Ruigrok NetPanel voor je kan betekenen qua personderzoek? Neem dan contact met ons op!

Benieuwd naar het hele artikel? Klikt hiertempoteam

FacebookTwitterLinkedIn