Expertises

Wat doen en ervaren jouw klanten bij het oriënteren, kopen en gebruiken van jouw dienst of product?
Hoe beleeft en waardeert de doelgroep jouw winkelformule, nieuwe schapindeling of gehele restyling?
Wil je een vinger aan de pols houden via de tevredenheid en loyaliteit van klanten en medewerkers?
De eindgebruiker betrekken in het (door)ontwikkelen van jouw product of dienst?
Wat is het effect van je communicatie en hoe kun je deze optimaliseren?
Sluit je nieuwe website of app goed aan bij de belevingswereld van de doelgroep en is het gebruiksvriendelijk?
Wil je inzicht in het (potentiële) succes van je campagne of effecten meten?
Wat is de mening van Nederlanders of jouw achterban over een specifiek onderwerp?
Wil je inzicht in hoe de doelgroep jouw product gebruikt en waardeert?
Wie is je (potentiële) doelgroep en waar houdt zij zich mee bezig?
Wat is de kans van slagen van jouw product of dienst en hoe kun je deze kans vergroten?
Wil je inzicht in het imago, de naamsbekendheid of de positionering van jouw merk, organisatie of product?
Je dienst of product zoveel mogelijk afstemmen op de wensen en behoeften van jouw doelgroep?
Media-aandacht creëren met inzichten vanuit jouw doelgroep over jouw merk, product of dienst?