Artikelen

738 views

Kom onze workshops bijwonen op het MIE 2018!

Door Martijn van der Veen

Op 31 januari & 1 februari wordt het Marketing & Insights Event 2018 (MIE 2018) gehouden in het Media Plaza in Utrecht. Hét marketingevent van Nederland.

Wij zijn aanwezig en verzorgen ook twee workshops:

Rebranding BNNVARA

Hoe krijg je je volledige achterban mee in een merkenfusie? In augustus zijn de merken BNN en VARA verdergegaan als één omroep: BNNVARA. Twee sterke merken met elk hun eigen identiteit en achterban: een uitdaging om één merkidentiteit te ontwikkelen die zowel voor medewerkers als kijkers van beide omroepen comfortabel voelt. Met een intensief onderzoekstraject hebben wij de merkenfusie op alle fronten ondersteund.

Het objectief meten van het smartphonegebruik van jongeren op de fiets

Voor de risico’s van het smartphonegebruik van jongeren op de fiets is steeds meer aandacht. Zelf-gerapporteerd gedrag in onderzoek geeft echter onvoldoende inzicht in hoe groot het probleem daadwerkelijk is. Met behulp van twee apps registreerde Ruigrok NetPanel fietsbewegingen en monitorde tegelijkertijd het smartphonegebruik. De combinatie van beide passieve datastromen leidde tot waardevolle inzichten voor Veilig Verkeer Nederland.

  • Donderdag 1 februari om 13:45 uur
  • Door Kjell Massen (Ruigrok NetPanel) samen met André Kamphuis (VVN)

Kom naar de meet & greet en doe mee aan de Ruigrok NetPanel Ski Challenge!

Daarnaast zijn wij op beide dagen aanwezig voor een meet & greet bij ons paviljoen (stand 22). Waar je de Ruigrok NetPanel Ski Challenge kan doen en twee kaarten kan winnen voor een uurtje in de sneeuw!

FacebookTwitterLinkedIn